ناگفته ها

انتخاب زیبا برابر با زندگی زیبا

ناگفته ها

انتخاب زیبا برابر با زندگی زیبا

بایگانی

روش های بدست آوردن بیت کوین

نویسنده: مجتبی عبدی


سلام خدمت دوستای خودم

در پست قبلی بطور کامل توضیح دادیم بیت کوین چیست, از کجا اومده و از چه روش هایی بدست میاد


در این پست به معرفی سایتهای کسب بیت کوین رایگان می پردازیم.که درآمد قطره ای می باشد، شما با داشتن آدرس بیت کوین می تونید در بسیاری از سایت های تبلیغاتی درآمد کسب کنید.


برای شروع، باید شماره حساب داشته باشید:

برای اینکار ابتدا به سایت زیر رفته و عضو شوید:

blockchain.info

سپس بر روی این گزینه < Start A New Wallet > و  یا < Create My Free Wallet > کلیک کنید

پس از افتتاح حساب به ایمیلتان بروید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود

حال به معرفی سایتهای کسب بیت کوین رایگان می پردازیم:

این سایتها رو تست کردم صد درصد مطمعن هستند و تست شده اند.

 

- سایت freebitco ساده ترین سایت کسب درآمد از بیت کوین، هر یک ساعت یک کد میزنید. در عوض به شما بیت کوین میده.این سایت خیلی جالب بیت کوین میده.پس از ثبت نام و ورود به سایت یه کادر خالی هست که بالای اون یه عدد نوشته . این عدد رو داخل باکس بنویسید بعد روی ROLL که زیر همون کادر هست کلیک کنید.بطور رندوم هر عددی بیاد متناسب با اون عدد و جدول اعداد مبلغی رو بهتون میده و تا یک ساعت بعد خبری نیس.بعد از یک ساعت مجددا همین روند رو طی کنید و در واقع هر یک ساعت بیت کوین جمع کنید.برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

- سایت btcclicks هم معروف ترین و بهترین سایت کلیکی در زمینه بیت کوین هستش.با درآمدی به بیت کوین با 7 آگهی استاندارد روزانه و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

سایت 777bitco هم شبیه سایت اول میباشد ، یکی از ساده ترین سایت های کسب درآمد از بیت کوین، هر یک ساعت یک کد میزنید. در عوض به شما بیت کوین میده.


- سایت   shootbitهم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

- سایت moonbit هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

- سایت  elenafaucets هم در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.البته دست نگهدارید این سایت از نظر واریز به حساب مشکل داره من هیچ واریزی نتونستم انجام بدم البته اگه دوستان با این سایت کار کردن و دریافتی دارن نظربدن ولی فعلا این سایت از نظر من مشکوکه و هیچ دریافتی ازش انجام نشده.

 

 

- سایتbitcostarsهم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

- سایت bitcoinx هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 


- سایت climbbtc هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

 

- سایت crocoinهم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

- سایت welovefaucets هم در زمینه بیت کوین هستش.البته دست نگهدارید این سایت از نظر واریز به حساب مشکل داره من هیچ واریزی نتونستم انجام بدم البته اگه دوستان با این سایت کار کردن و دریافتی دارن نظربدن ولی فعلا این سایت مشکوکه و هیچ دریافتی ازش انجام نشده.

 

 

 

 - سایت bitcoinfaucet هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.



- سایت bitsforclicks.هم معروف ترین و بهترین سایت کلیکی در زمینه بیت کوین هستش.با درآمدی به بیت کوین با آگهی های استاندارد متغیر روزانه و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.




 - سایت bux bitt هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.




 - سایت  dailyfreebit هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.




 - سایت  bitcoinzebra هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.






 - سایت  pick bit هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.





 - سایت  treebitcoin هم معروف ترین و بهترین سایت در زمینه بیت کوین هستش. و قابلیت زیرمجموعه گیری اجاره ای با قابلیت زیر مجموعه گیری مستقیم و بدون مشکل با آی پی ایران  برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.



اینها معروف ترین و معتبرترین سایتهای کسب درآمد بیت کوینی بصورت فری لنسر هستند.